Пошуковий запит: (<.>A=Устік Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Устік Т. В. Підвищення конкурентоспроможності виробництва олійних культур сільськогосподарськими підприємствами [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник Сумського національного аграрного університету. Фінанси і кредит. - 2013. - № 1. - С. 166-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsnau_2013_1_31
|
2. |
Устік Т. В. Формування конкурентоспроможності молочної продукції [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 1(3). - С. 277-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_1_3_40
|
3. |
Устік Т. Проблеми і перспективи регулювання обсягів виробництва та якості молочної продукції [Електронний ресурс] / Т. Устік, О. Помаз // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - Вип. 34(1). - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2013_34(1)__29
|
4. |
Устік Т. В. Стратегії забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств в умовах інтеграції до світового співтовариства [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 8. - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_8_41
|
5. |
Устік Т. В. Маркетингове забезпечення виробництва продукції овочівництва [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 4. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2016_4_28
|
6. |
Устік Т. В. Маркетинг у становленні та розвитку корпоративної соціальної відповідальності компаній [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 4. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2017_4_29
|
7. |
Михайлова Л. І. Механізми управління маркетингом та збутом продукції сільськогосподарських підприємств на ринку зерна [Електронний ресурс] / Л. І. Михайлова, М. О. Лишенко, Т. В. Устік // Економіка АПК. - 2018. - № 10. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2018_10_7
|
8. |
Устік Т. В. Концепція стійкого ("зеленого") маркетингу та її вплив на сталий розвиток аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Т. В. Устік, М. О. Лишенко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 72-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_10 Розглянуто мікро- та макросередовища функціонування вітчизняних господарюючих суб'єктів. Доведено, що перехід на засади сталого розвитку є безальтернативним рішенням за сучасних умов господарювання для будь-яких суб'єктів господарювання. Зазначений стратегічний план розвитку передбачає необхідність адаптації класичної теорії маркетингу до проблем екологізації ринку, що в свою чергу може слугувати напрямком підвищення конкурентоспроможності підприємства та його продукції. Зроблено висновок, що перехід на засади стійкого маркетингу сприяє стійкості підприємств та цілих галузей вітчизняної економіки через залучення та використання засобів соціально-відповідального маркетингу, підтримки та захисту екологічних систем у зовнішньому й внутрішньому маркетинговому середовищі.
|
9. |
Устік Т. В. Особливості розроблення маркетингової стратегії для аграрних підприємств області [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 39. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_39_8
|
10. |
Устік Т. В. Архітектоніка механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві [Електронний ресурс] / Т. В. Устік, О. М. Гіржева // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2020. - № 1. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2020_1_13 Ефективність запровадження і використання в процесі маркетингу та збуту аграрного підприємства інформаційних систем і технологій є одними з основних чинників, що впливають на збільшення його конкурентоспроможності через підвищення рівня гнучкості та ступенів використання його маркетингового потенціалу, тобто через покращення маркетингової і збутової активності аграрного підприємства. Мета статті - формування принципів інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві та на їх основі розробки архітектоніки організаційно-економічного механізму даного процесу. Методологія дослідження. Використано метод аналізу й синтезу, абстрактно-логічний, монографічний, спостереження, вибірки та групування, узагальнення і порівняльного аналізу, логіко-структурного й графічного моделювання. Обгрунтовано принципи побудови системи інформаційного маркетингового забезпечення діяльності підприємства. Запропоновано схему функціонування системи збору та використання маркетингової інформації аграрного підприємства. Розкрито структуру інформаційного маркетингового забезпечення підприємства з деталізацією його складових: зовнішньої маркетингової інформації та внутрішньої маркетингової інформації. Запропоновано авторську архітектоніку організаційно-економічного механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві. Висновки: всі потоки інформації, що циркулюють між суб'єктами відповідної сфери діяльності, формують систему маркетингово-збутової інформації, що складає собою комплекс всіх отриманих, проаналізованих і оброблених даних, що використовуються сукупно та залежать один від одного. Система маркетингової інформації може коректно сформуватися та оптимально функціонувати лише за умови поєднання всіх компонентів, їх взаємозв'язків і повного обсягу інформації, що виникає на кожному з проміжних етапів. Важливим моментом є наявність обов'язкового зворотного зв'язку системи з кожним із компонентів - після використання інформації система її оброблює та оптимізує і надає в якості зворотного зв'язку для подальшого впровадження такої інформації до діючого обігу інформаційних потоків.
|
11. |
Лишенко М. О. Значення вітчизняного ринку в забезпеченні населення овочами [Електронний ресурс] / М. О. Лишенко, Т. В. Устік // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2016. - Вип. 6(2). - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2016_6(2)__13
|
12. |
Устік Т. В. Управління маркетинговими стратегічними рішеннями аграрних підприємств за результатами проведеного матричного аналізу асортименту [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 28(2). - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_28(2)__23
|
13. |
Устік Т. В. Порівняльна характеристика цілей розвитку тисячоліття (2000-2015) та порядку денного в сфері сталого розвитку на період до 2030 року (2016-2030) [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 2. - С. 115-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2017_2_15
|
14. |
Устік Т. В. Формування маркетингової стратегії як інструмент ефективного управління діяльністю аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 3. - С. 327-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2018_3_35
|
15. |
Махмудов Х. З. Напрямки імплементації стратегії сталого розвитку в аграрному секторі економіки України [Електронний ресурс] / Х. З. Махмудов, Т. В. Устік // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 4. - С. 31-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2018_4_6
|
16. |
Лишенко М. О. Особливості управління маркетинговими ризиками на підприємстві як засіб покращення маркетингової інноваційної політики [Електронний ресурс] / М. О. Лишенко, Т. В. Устік // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 1. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2019_1_3
|
17. |
Устік Т. В. Управління маркетинговими стратегіями та посилення умов конкурентоспроможності торгівельних підприємств [Електронний ресурс] / Т. В. Устік, Н. О. Будаков, С. С. Протащук // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 2. - С. 389-397. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2019_2_39
|
18. |
Устік Т. В. Економічні і екологічні аспекти економіки в умовах Smart Specialisation [Електронний ресурс] / Т. В. Устік, І. В. Черевко, Б. В. Шарко, М. А. Садиков // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2021. - № 1. - С. 349-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2021_1_26
|
19. |
Устік Т. В. Дослідження маркетингових можливостей розвитку підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2021. - № 2(1). - С. 272-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2021_2(1)__24
|
20. |
Устік Т. В. Організація процесу стратегічного планування маркетингу та збуту продукції аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Український журнал прикладної економіки. - 2020. - Т. 5, № 1. - С. 371-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2020_5_1_45
|
| |